من دخترم...

Hame chi

Hame chi

من دخترم...

 
من دخترم ! آنقدر زیبا که از دیدنم خسته نمی شوی...

من دخترم! آنقــدر مهربان که ندیده ای...

من دخترم! با چشمانـی زیبا و براق

من دخترم! اشک هایی دارم به اندازه ی دریا و حرف هایی دارم

گاهی بزرگتر از آسمان

 
من دخترم!  به شکل ماه و گاهی زیباتر

من دخترم!  با قدی بلند و دخترانه

من دخترم! همانی که تو بهـش میگی ضعیفه !!

من دخترم! مخلوقی عزیز در نگاه پیامبر (ص)

من دخترم! همانی که از ترس پسرهایی مثل تو

 باید مسیر مدرسه تا خانه را بدود ..

من دخترم! گاهی وقت ها شماره هایی از تو ...

گاهی چشمک هایی از تو آرامشم را گرفت ...

من دخترم! فقط به جرم دخــتر بودن !

مرد ایرانی با توأم ..

زن ظریفه ! نه ضعیف ...

ضعیف مردیه که نمی تونه یک ساعت چشم و دلشو نگه داره


من  با تو هستم ...

نگاه به بدن ظریف و زنانه ام نکن ،

 اراده کنم می توانم هویت مردانه ات را به آتش بکشم !
 


نظرات شما عزیزان:

Kh
ساعت17:23---17 تير 1393

سلام عزيزم
وبلاگت خيلي قشنگه
ان شاالله هميشه براي رضاي خدا تلاش کني
التماس دعا


پاسخ:سلام ممنون از حضورتون قدم رنجه کردید
از شماهم التماس دعا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 16 تير 1393برچسب:, ] [ 19:3 ] [ Nazanin zahra ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه